Онлайн захист курсових робіт

02 червня 2020 року в Білоцерківському фаховому коледжі сервісу та дизайну відбувся захист курсових робіт студентів третього курсу спеціальності Інформаційна, бібліотечна та архівна справа Діловодство. Захист відбувся в онлайн-режимі за допомогою відеоконференцзв’язку  із використанням платформи Zoom. Напередодні студенти отримали чіткі інструкції щодо правил комунікації у форматі відеоконференції.

Міжнародний день захисту дітей

«Тільки дорослим під силу вирішити проблеми дітей…»

01 червня 2020  року  стартує новий он-лайн  напрямок проекту «PROстір соціальної реклами» на тему: «Міжнародний день захисту дітей», організований  учнями груп ОП 5-6 під керівництвом  педагогів циклової комісії «Документознавство та комп’ютерні технології» на базі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну.

75-та річниця з Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

«Поки ми пам'ятаємо їх – вони живі!»

08-09 травня   2020  року  стартує новий он-лайн  напрямок проекту «PROстір соціальної реклами» на тему: «День пам’яті та примирення. День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні», організований  учнями груп ОП 5-6 під керівництвом  педагогів циклової комісії «Документознавство та комп’ютерні технології» на базі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну.

Проект «PROстір соціальної реклами» на тему: «Чорнобиль – наш біль».

Пам’ять… Саме вона є рушієм

еволюційного поступу в майбутнє

й оберегом найвищих

загальнолюдських цінностей…

26 квітня  2020  року  стартував новий он-лайн  напрямок проекту «PROстір соціальної реклами» на тему: «Чорнобиль – наш біль», організований  учнями груп ОП 5-6 та С 7-8 під керівництвом  педагогів циклової комісії «Документознавство та комп’ютерні технології» на базі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну.

Розвиток комунікативних здібностей лідера та їх застосування в процесі ведення бізнес-переговорів

Важливим фактором забезпечення ефективності ведення бізнес-переговорів стає розвиток комунікативних здібностей лідерів, здатних чітко та якісно застосовувати свої вміння в конкретних ділових ситуаціях, що дозволить скласти хороше враження про себе, розпізнати партнера по бізнесу й вислухати його, чітко ставити питання та відповідати на них, захищатись від некоректних співрозмовників, а також використовувати техніку безконфліктного спілкування з людьми різних темпераментів.